nedeľa 10. apríla 2011

Říkej mi pýčo, zní to tak italsky - alebo cestoviny s omáčkou

Tuto zakladnu hovadziu omacku robim rad, je jednoducha a suroviny sa stale najdu v chladnicke. Maso staci lacna cast kravicky, aj tak sa pomelie. Vino pokial nemam cervene (neviem cim to je ale neustale sa mi straca zo stojanu :D) tak pouzijem biele. Hriby mam susene, neni probelm pouzit cerstve co pride pod ruku. Bazalku akurat nemam vlastnu, hanbim sa :( Ale uz rastie vo foliovniku :D

Robim naraz na troch plamenoch, ale zvladal som to aj na dvojplatnicke kedysi, takze neni problem :D s cestovinami nebudem stracat rec, to je jasne.
Na vacsiej panvici spravim masko, zacnem cibulou , pretoze ako poznamenal kolega z nemenovanej browserovej hry :
"cibula , zelenina chudobnych :D 99% jedal na slovensku sa robilo z cibulou ,saka preco nie ked nic ine nebolo :D:D:D cibula a zemaky :D " (by Cartman)
teda, trocha slaniny som prepasoval ale je dietna :) , ak neni tak moze byt aj olej.

Zvyknem korenit aj cibulu samotnu, lebo zboznujem vonu. ked sa uvolnuje cierne korenie na horucej cibulke. Tak isto teraz pridavam trocha stiplavej papriky odlamem kusky, semienka nedavam. Takto strati stiplavost a ostane len chut. Ked chcete stiplave tak pridavajte az pred koncom varenia :)
Tuto fotku som nevedel kam dat, tak len ukazem ako krasne krajam pazitku :D

OK na cibulu pridame hriby, trochu poprazime, moze prist maso... MASO !

Jeee pouzil som pazitku :D A tiez tymian, oregano a sol. Samozrejme podlievat vodou aby sa to dusilo a nie pieklo.

Medzitym co sa deje na slubovanom tretom plameni :)

Zaciname tiez cibulou, ale len decentne! Pridame paradajky (kto chce osupe, ja som lenivy na to) a veeela bazalky, cesnak podla chuti a varime a prilievame cervene vino , Musi vzniknut taketo daco :
No a toto je pradajkova omacka... ziadny polotovar :P

Cca po 15-20 min. mame hotove veci naraz. No ok cestoviny trocha skor nech niesu rozvarene :) Takze zamiesam paradajky do masa
Dochutit oreganom, teraz to treba intenzivne ochutnavat, pozor vsak na jazyk, nie ako ja, lebo akurat som si odfajcil zo 10% chutovych poharikov :(
Takze oregano, cierne korenie a sol este moze ist podla nalady.
Nalozime si riadnu porciu nastruhame syr a mame doplnene sily na dalsie tukanie do klavesnice :P








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára