nedeľa 17. apríla 2011

Quesadilla s pico de gallo

Po slovensky kvazimodo s pi..ou od geja :D

Priprava 15 minut, zvladne to kazdy spravny muz. Potrebujeme tortillu, maso, paradajky, cibulu, jalapeno, koriander, syr, sol, cierne korenie.

Najprv opecte maso prudko, nasucho, alebo ho ugrilujte na grile Catler (he he). Maso osolit, okorenit samozrejme.

Robil som viac masa, pretoze to bude aj na veceru. Su to morcacie prsia, ale mozete dat aj hovadzie.
Nacapal som na jednu fotku surovin pre tych, co len obrazky pozeraju, ale necitaju :D
Na pico de gallo som pouzil salotku, do salatov nemusim klasicku cibulu. Ta nech ostane na varenie :)
Nasekajte nadrobno cibulu a rajciny cca 1:1. Jalapeno podla chuti, ja som snim extra nesetril. Koriander aj jalapeno tiez na jemno a cele to zamiesat. Limetkou dochutit, pockat chvilku, nez zacne ucinkovat a ochutnajte. Hmm ? :D Ja som aj trochu dosolil este. S koriandrom opatrne, nie kazdy musi mat rad tuto chut.
Na tortillu polozte na tenke platky narezane maso.
Predtym prelozte tortillu na polku, aby ste vedeli pokial ma ist maso. Medzitym dufam ste dali zahriat gril ( Catler, co ine ?) Na vrch masa nastruhajte syr.
Zaklopte a pecte. A do stolu mi nerypte. Je aky je :P, stal 1200 korun slovenskych, kralovskych. 200 za stol, 1000 za pokutu, co som dostal za rychlost kusok od ikei :D
Pecte, nez tortilla trochu nestmavne na vrchu. Syr musi byt roztopeny a musi zalepit to cele do jedneho kusu.
Quesadilla vznikne tak, ze plnenu tortillu nakrajame na 4 casti :) . Blbost , ale mexicki machovia si zmysleli, ze zamachruju. Proste naucili sa jedno jedlo, ale pri kazdej prilezitosti ho nazvu inac :DDD
Mozeme obedovat. Dnes je krasne pocasie, hriech nenajest sa na balkone.
Je to voda na stole, ine nezvladnem dnes, ale jalapeno ma uz dava do poriadku :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára