nedeľa 17. apríla 2011

Moja pečeň nie je tvrdá !

Ak cakam navstevu, pripravujem nieco, pri com nestratim mladost alebo zapada do konceptu navstevy. Vcera po koktailoch som griloval, tak ukazem aspon par fotiek, co sme jedli :P

Ostalo mi kacacej pecene este od pripravy pomazanky, tu som umyl a naporcoval na take akuratne kusy, slanina prisne dietna (ale teraz ozaj :D z mangalice ), paprika, cibula na rovnake kusy. Pecen som nechal na hodinku oddychovat v horcici. Potom som vsetko na striedacku natahal na razne. Inac mam aj pekne kovove, len na party nie su velmi vhodne, ak nechcete behat v noci na pohotovost :D

Gril bezal tak na polovicny vykon. Neratam nejak cas pripravy, treba to jednoducho obcumovat...
Medzitym mozeme pripravit zeleninu. Teraz som daval hlavkovy salat s porom zaliaty mixom = 1diel balzamiko + 3 diely olivovy olej + sol + cierne korenie. Zalievku davam do malej flase po horcici napr, ktora je uzatvaratelna. Takto mozem celu zmes pekne pretriast za sekundu, nemusim miesat ako debil... A este to vyzera aj efektne pred hostami :D .
Teraz ale rozmyslam... Co ked vyzeram jak debil a ja si myslim ake to je efektne ??? Musim si nabuduce nastavit kameru a spravit tu nejaky prieskum, lebo ja som zaujaty voci sebe, tak sa nemozem hodnotit.

Este som ugriloval nejake bagetky s bylinkami, ked uz bol horuci gril. Ozaj ten stolik :D no viem ze je otrasny, ale skuste na hocktorom stole grilovat zima/leto nonstop uvidim, ci vas bude vyzerat lepsie. Proste zdrzte sa poznamok.

Vsetko som nacapal na bar, nemozete nikoho nutit jest naraz, ked su na stole aj pohariky :D

Skoda ze som neulozil videa z nocneho Kinect-maratonu. Doplnovalo by to atmosferu :D Kto si da box ? Kto? Kto? :DDDD

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára