štvrtok 14. apríla 2011

Prirastok do kuchyne a nervy nervy nervy

Ani neviem, v akom som rozpolozeni.

Tesim sa z novinky, co mam v kuchyni a mam nervy, lebo nemozem vyskusat na nom to, co som si zmyslel.

Cele sa zacalo tym, ze spravim domace cestoviny, akoze tagliatelle. To je este v pohode, na tom neni nic. Co ku tomu vsak, aby vznikol post pre moj blog ? Nieco jednoduche a hlavne rychle, vedel som ze vyrobou cestovin zabijem vela casu. Pesto bolo riesenie pre mna. Moj mixer ale dycha z poslednych a uz sa trapi so vsetkym. Prva uloha: kupit mixer ! Uloha uspesne vyriesena :
To bolo to najlahsie, co som vsak este nevedel v tej dobe :) Zvolil som znacku CATLER , gril tejto znacky uz mam, vedel som, ze mozem ocakavat to najlepsie.

Mixer v kufri. Parada, nakupovanie surovin je brnkacka.... Muku, vajicka, olej, cesnak mam ale sakra potrebujem bazalku... vela bazalky ! Piniove oriesky su v pohode... ci ? 
Prvy obchod ... zhnita bazalka a jedine kesu, co by som mozno pouzil v krajnej situacii. Neva idem do dalsieho, tam zvyknu mat zive bylinky, ved prinajhorsom budem mat o jeden krik naviac.

Vpalim, fcuk, fcuk, fcuk. Ani bazalka ani piniove oriesky. Zacina to byt vazne. Ostavaju dve hypace, co su este otvorene taky cas, ale do jedneho znich nechodim, tam sa da kupit len vyhodny nakup, ale nic poriadne. Takze vlastne ostava posledna moznost...

Smutok... nervy... hnev... zivot v malom meste nie je vzdy vyhodou :((((

Dnes bez receptu, avsak s takymto krasavcom v kuchyni :)
 Predsa pozitiva prevazuju. Dam si vodku a zazeniem hlad :) . Skoda ze nemam lad, aspon mojito by som spravil. Ved recept ako recept nie ? :D Teste sa vsak, bude nasledovat hromada jedal s rychlymi studenymi omackami. A mozno pridam aj tie miesane, prisne nealkoholicke napoje :D

Ozaj... kupil som jalapeno, cez vikend dame mexikoooo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára