piatok 15. apríla 2011

Bleskový latino lover

Konecne sa podarilo kupit piniove oriesky a to 30 metrov od vchodu :))))
Pome vyrobit najrychlejsiu omacku na cestoviny, ktora existuje. Nie, nebude to vytlacena karicka na horuce cestoviny :D

Bude to pesto, zelene cudo, ktore dostane kazdu zensku do neba :P
Je to take jednoducheeee. Takze bazalka za hrst, asi deci olivoveho oleja, 2 struciky cesnaku, polka limetky (ktora ako vieme je mnamkova), piniove oriesky cca 30g, parmezan podla chuti ja som pouzil asi 30g

Vsetko to nacapte do mixeru. Pripravil som instruktazne video pre zacinajucich zvodcov :D
Ako vidite trvalo to cele 2 minuty. Rada pre zacinajucich zvodcov: hlavnej cinnosti po nakrmeni obete venujte trochu viac casu... EU priemer je vraj 3 a pol minuty :DDDD
Ochutnat, dosolit podla chuti. Sol podla druhu parmezanu, ak mate ozaj kvalitny, bude tak vyrazny, ze solit netreba. Ale kazdopadne ochutnat ! Vzdy ochutnavat !
Cestoviny mate cerstvo uvarene, lebo ratam stym, ze mate vsetko presne naplanovane na prichod obete :D
Nevyzera to prave najvabnejsie viem, ale vyckajte koniec.
Pokial obet uz sedi pobliz, mozete zafrajerit :
V podstate hotovo, servirovat a navrch pokrajat susene paradajky.
Zelam dobru chut a prijemnu zabavu :DDDD

6 komentárov:

  1. Haaai, skvelé recepty, krásne fotečky!!! Minule som bola v Talianskej reštike a jedla som uplne fantastickú vec... že bravčová panenka s balzamikovou omáčkou... no nebíčko v ústach. Pokúšala som sa ju doma napodobniť... nebola som daleko ale nebolo to ono...tá ich mala smotanovu hustu konzistenciu, bledo hnedej farby. Vobec ale netuším čo by sa tam dalo ešte nakombinovat, ja som použila iba smotanu a balzamikový ocot, zahustila som to... neviem totiž, aké korenie by sa dalo použiť... čakám návrhy :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aaaaaach! ...iba na toto sa zmozem po tomto kulinarskom zazitku! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bea skus pouzit slahacku aksu som robil u jelena, ako vyhodis maso z panvice tak ku balzamiku daj trocha vina a malu lyzicku horcice, nechaj odparit vino pridaj slahacku a uz len trochu dosol a bude to

    OdpovedaťOdstrániť
  4. joj ešte by si mohol pridať nejaký recept na dobrý babgulyás... s údeným masom... asi idem do chladničky... :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. cim lepsie vino tym lepsia omacka :)
    gulas bude az sa zlepsi pocasie :/ to treba varit vonku

    OdpovedaťOdstrániť