štvrtok 5. mája 2011

Pleťová maska na tanieri

Kazdy z nas ma obcas dilemu, co s avokadom? Je to tam na polici v obchode, ale cloveku automaticky napadne pletova maska.

Ak prave vasa spolubyvajuca nakupila avokado do chladnicky s ucelom skraslovania, ale vy potrebujete niecim lahkym liecit znicene traviace ustrojenstvo, teraz kukajte....



Avokado olupat, vykostit. Citron, cesnak, chilli, kysla smotana.
Spravil som video. Akoze nic moc, ale dobra hudba :D

vaaan lááááv

Avokadovy krem podavajte s niecim chrumkavym. Sol a cierne korenie podla chuti. Dnes nepisem viac, som rad ze som doteraz nejak prezil den :DD

2 komentáre:

  1. staci sa po preflamovanej noci napit vody z kyslej kapusty a nemusis nic varit.. :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to by som sa zgrcal :D a toto neni varene, viac mi trvalo spravit to video ako cela priprava a jedenie :P

    OdpovedaťOdstrániť