pondelok 16. mája 2011

Inak, sú to rezance

Casu malo, ako vzdy cez tyzden.
Dnes teda ukazem ako sa nakrmit s 15 minutovym varenim :)

Sorry za kvalitu tej prvej fotky, ale uz sa mi to nechcelo opakovane fotit :D
Spravil som si domace cestoviny. Viem, viem je to jednoduchsie kupit. Ale skuste, je to neporovnatelne. Omacku dnes nebudem davat, spravil som jednoduchu paradajkovo-bazalkovu, tu najdete v starsich receptoch.
No nieee, co tam robi ten mixer ??
Ja som hovoril ze to bude recept na 15 minut :DD
2 vajicka a asi 200g muky, mozno menej, treba neustale skusat. Musi sa to drobit, ale aby to nebolo uplne suche. Pre istotu muku pridavajte postupne. Ako to vyklopite a poplacate musi sa to zlepit dokopy. Recept je zakladny, tento sposob pripravy mam od Jamieho :D
Teraz uz len vyvalkat natenko. V lepsom pripade ste stastnym majitelom strojceku.
Krutit a tahat, zlozit a krutit, zlozit nastavit na tensie, krutit a zlozit. Az je to dostatocne tenke. Teraz uz je to brutus dlhe, takze neuskodi trochu sikovnosti. Ja som druhu varku dobabral, dnes som ozaj unaveny a este som sa aj ponahlal. Preto fotky dam len z prvej casti :D
Posypat mukou, prelozit. Posypat mukou, prelozit. Az nam vznikne takyto koberec:
Od oka to narezat, podla toho, ake siroke chcem rezance.
Pomucenou rukou pretrepat, poobracat, aby sa to nezlepilo dokopy :
Teraz to uz len uvarit v osolenej vode. Hodit na tanier a pokvapkat olivovym olejom. Omacka podla nalady. 15 minut !  Aj s omackou !



Inak, vola sa to tagliatelle :D
Inak, normal rezance :D

1 komentár: