nedeľa 22. mája 2011

Orientacia nejasná

Vcera sme mali ist grilovat do prirody a chcel som vyskusat nieco nove, co som vymyslel tento tyzden.Neviem zatial ako to nazvat. Je to take divne :D

Zaklad tohto jedla je klasicke predjedlo: susena slivka v slanine. Ja som pridal k sladkemu a slanemu este vrstvu pikantna. Nemyslim, ze to este nikto nespravil, ale nikdy som o tom nepocul, tak sa budem oznacovat za hrdeho autora tohto jedla :D

 Kare, slanina z mangalice, susene slivky, chilli, tymian, cierne korenie. Sparatka alebo spajle. Vyrazna sladka, slana a pikantna odsuva ine korenie do zabudnutia.
Z kare som sa snazil nakrajat cim tensie platky. Ak na to netrufate, alebo nemate ostry noz, tak na hrubsie a rozklepat.
Aby ta pikantnost bola v celom mase, tak spravime marinadu. Prichystame maziar...
Silne chilli, trochu tymianu, aby sme zvyraznili aj maso trocha a olivovy olej. Rozdrvime poriadne a ochutname. Poplaceme si, utrieme oci s rukou, ktorou sme cistili chilli papricky a potom oslepneme.
Poprosime niekoho, kto este vidi, aby nam ponatieral platky masa tymto olejom. Odskocime si na zachod a zistime, ze radsej byt slepy ako chronicke svrbenie na citlivych miestach :D
Maso odlozime na par hodin. Za ten cas tuho prisahame na vsetky moderne aj anticke bozstva, ze sa chilli v zivote uz nedotkneme bez gumenych rukavic.
Po par hodinach, ked po intenzivnom kremovani roznych casti tela sme sa zbavili ucinkov chilli, nakrajame slaninku na tenko. Drobna rada, aby to bolo jednoduchsie ... mraznicka ! :D
Slivku zabalime do slaniny a potom to cele do masa.

Hotovu rolku fixneme sparatkom alebo spajlou.
Takto pokracujeme do zblbnutia podla poctu osob. Grilovali sa aj ine veci a uz sa zbierali u mna ludia, tak to bola zabavka.
V tom momente sa spustila burka totalna, hnusna. Zmena planu, grilujeme na balkone. Uz viem preco ma miluju susedia :D
Na zaverecnu fotku som zabudol. Cvakol som az po prvej faze jedenia. Masove gulky, ktore su na fotke je grecko-turecka specialitka. Niekedy v buducnosti nafotim a pridam tiez. Salsu ste videli vcera.
Ospravedlnujem sa susedom za rusenie nocneho kludu do 4 hodiny rannej :( Ale v podstate to nebolo az take zle. Karaoke sme ani nezapli :D



1 komentár:

  1. Vyyyyborne! Na tych fotkach to vyzera uzasne! Uricte to tak aj chuti, ako vyzera.

    OdpovedaťOdstrániť