utorok 24. mája 2011

Niečo pre morských vlkov

Teda, aby som sa opravil, pre morskych vlkov na diete :DDD
A samozrejme pre morske vlcice, ktore drzia formu :D
Sice... aj gula je forma :)

Nic zlozite to nebude, aj som vahal, ci vobec take jednoduche sem davat. Mal som chut na bielu rybu. V takom pripade kupujem nejaku treskovitu rybu, ktorej maso po tepelnej uprave ostane nadherne biele.
Kedze morsky vlk, skusil som do toho vlozit trocha stredomoria :) Mame tu teda treskovitu rybu, bazalku, limetku, cesnak, sol a maslo. Nic nebudeme sekat, noz som tam dal skor na ozdobu :P
Do osolenej ryby som napchal strucik cesnaku s bazalkou a maslom. Na vrch som polozil platky masla a bazalku. Na to som vytlacil polku limetky a vlastne celu som tam hodil :D Aj dalsie struciky cesnaku este, nech sa v pare potom uvolni chut a vona. 
Prikryt alobalom a sup ho do predhriatej rury na 20 minut. Teplota cca 220 stupnov.
Medzitym som omrkol susede netbuk, vraj je pomaly net. Hmm no jasne, chybajuci adblock :D
Pripravil som jednoduchy salat, kde som zopakoval chut limetky.
Je to rimsky hlavkovy salat, jarna cibulka, limetka, olivovy olej, sol cierne korenie. Salat umyt, osusit. Cibulku nasekat. Zmiesat. Zaliat mixom 1:3 limetka vs. olej + sol a cierne korenie.
Rybu som dal este 5 minut na rezim gril, bez vrchneho alobalu. Ale to len tak pre oko, tento krok mozete vynechat.
Skuste sa miernit v soleni a aj s ciernym korenim v salate. Nechajme si jednoduche chute bazalky, limetky a cesnaku. Bude to cele take hmmmmmmm :)
Napadlo mi ... spravny morsky vlk to cele zapija rumom :D Spravime si mojito ?? Teda ehm, no viem, prihriaty vlk s mojitom :D

1 komentár: