nedeľa 5. júna 2011

Zelená kravička

Preco som namaloval chuderu Milku do zelena ? Odpoved najdete v dalsom stredomorskom recepte :)
Horucavy pokracuju, tak si neustale pripominam chutami dovolenku a more. Predsa v dovolenkovych oblastiach stredomoria vedia lepsie co jest, ked je ozaj teplo :)
Gril, gril, gril. Nebudem predsa zvysovat teplo v kuchyni.
Vlastne okrem pesta, ktore najdete v recepte bleskovy latino lover, potrebujeme uz len falosnu svieckovu, sol a cierne korenie. Mozno by som to skusil aj s bravcovym vykostenym kare. Chutovo vsak mi sedi hovadzie viac.

Pesto vyrobili moji pomocnici :) Daval som menej oleja, nez ked vyrabame omacku na cestoviny, aby bola zmes hustejsia.
Maso narezem zospodu do jednej strany, z vrchu do druhej, aby som to cele mohol otvorit ako leporelo. Rozklepal som to, aby bola hrubka vsade cca rovnaka.
Natrel som poriadnu vrstvu pesta a opatrne som to cele zroloval.
Kravicka sa premenila na jezka :D Je to taky trik, jednak aby platky boli rovnako hrube, jednak aby sa nam to nerozpadlo pri dalsej manipulacii, jednak to ukaze efektne pri grilovani :D
Su to take lizatka vlastne. Pokial robite klasicku vonkajsiu grilovacku, mozete ich servirovat priamo na spajlach. Ak grilujete na drevenom uhli, nezabudnite spajle namocit.
Nenapadne sa pochvalim polickou v pozadi, ktoru som vyrobil vcera. S farbou moridla som sa skoro aj trafil :D. A cele to stalo so vsetkymi materialmi len 15 eur. V tom uz je aj moridlo a novy stetec :D

Pieklo sa to asi 7 minut, na rovnaky cas to dajte oddychnut, mozete osolit a posypat ciernym korenim podla chuti.
Najvhodnejsia priloha je Kolbyho domaci chlieb .

Svacnite k tomu trochu pesta este a jednoduchy salat poliaty balzamikovym octom.
Poobedna kavicka padla super :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára