nedeľa 19. júna 2011

Tak čo, máte už dosť ?

Pridavam nieco pre hasicov :D Proti hmyzu teraz s ohnom v hube !

Dame si nieco ostre konecne. A to dalsie 2 recepty na tapas. Pripravte si chilli papricky v priemyselnom mnozstve :D

Na zajedanie poldecakoveho chlastu su podla mna najlepsie poriadne pikantne jednohubky. Spravim dnes tortillove kolace a verziu vcerajsich hub, teraz na chilli.
Na kolace potrebujeme sacok tortillovych chipsov, 3 vajicka (to podla mnozstva chipsov, tolko je na cely sacok asi), masitu papriku, chilli papricky (pouzil som jalapeno) sol, cierne korenie.
Chipsy som rozdrtil nadrobno. Da sa to jednoducho pastou (ninjaaaaa), alebo hoccim co vam padne do ruky.
Primiesal som nadrobno narezanu cervenu papriku a jalapeno papricky. Cele som to zalial rozslahanymi vajickami. Osolit, okorenit, zamiesat.
Dal som to do vymastenej a pomucenej formy na pecenie. Mozete pouzit aj formu na muffiny napr.
Ruru som vyhrial na 220 stupnov v rezime horuci vzduch. Medzitym nez sa upecie podme na tie huby teda.
Huby, maslo, cibula, jalapeno, cesnak, limetka, sol a cierne korenie. Ako prve na masle som orestoval cibulku.
Cibulu kludne davajte nahrubo, lepsie ukaze na taniery potom. Prihodil som huby a trochu som ich piecol len tak s cibulou.
Akonahle zacali chytat farbu, pridal som nasekany cesnak a poriadnu davku jalapena. Teraz treba neustale miesat, aby sme to nespiekli, lebo maslo s cesnakom vie narobit bordel, ak to prezenieme s prazenim :D
Chytilo to krasnu farbu do zlata. Vyhodil som do misky a zalial som stavou z limetky. Osolit okorenit podla chuti. Nezabudnite poriadne premiesat.
Medzitym sa pekne upiekol tortillovy kolac, tak som ho nechal chvilu chladnut.
Vyklopit, narezat do nejakeho tvaru, poliat panenskym olivovym olejom a moze sa to servirovat na male tanieriky. Predsa zakryvame :D
Ak ste pouzili take mnozstvo chilli ako ja, budete spokojne so slzami v ociach preklinat mexicanov :D

1 komentár: