nedeľa 19. júna 2011

Záverečná

Konci vikend a konci aj moja seria s tapasom. Dufam, ze to bolo poucne :D Mozno v buducnosti, ak ma ukecate, dam este zopar chutoviek.
Zakryjeme pohare mojimi oblubenymi crostinami, teda opekanym chlebom. Ak by ste nevedeli ako nazvat opekany chlieb/bagetu, ktoru tak rad servirujem k mojim grilovanym jedlam, tak vedzte, ze ak opekate na panvici alebo v rure, tak sa to vola crostini. Ak to robite na drevenom uhli, tak sa to vola bruschetta.

Kazdopadne, dnes ich budeme volat tapas :)
Ako prvy krok pripravime crostini.
Pouzil som domaci chlieb, ktory som pokvapkal olivovym olejom a ugriloval. Klasika, ktoru ste uz videli v starsich receptoch.
Takze prvy tapas bude: sardelky, mata, bazalka, mozzarella.
Druhy: klobasa, bazalka, mozzarella.
Treti: paradajka, bazalka, mozzarella.
Budeme este potrebovat sol a cierne korenie. Samozrejme na zaver nesmie chybat kvalitny panensky olivovy olej.
Jediny recept, co vyzaduje nejaku pracu, je sardelkovy tapas. Sardelky rozmiesame s matou a bazalkou, aby vznikla hladka pomazanka.
Ak sa vam to zda suche, prilejte trochu oleja.
Nachystame chlebiky a zacnime vytvarat vrstvy.
Takze na prve crostini pomazanku, na druhe paradajku a bazalku, na tretie klobasu a bazalku.
Zakryjem mozzarellou a prepichnem spajlou, ako spravny tapas :)
Tato davka je len na ukazku, zvysok som odniesol kamosovej rodine, ja som tapasov prejedeny tento vikend :DD
Ruru vyhrejeme na 170 stupnov a dame to tam na cca 10 minut. Len na tolko, aby mozzarella stiekla, ale aby sa nevypiekla. Vrch okorenime ciernym korenim, jemne posolme a pokvapkajme panenskym olivovym olejom.
Dnes zakryjem len caj. Vikend konci, uz sa nechlasta :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára