piatok 3. júna 2011

Keď slnko zapadá

Citite tiez tu chut ? Zapada slnko. Sladke aj to co nema byt :P Romantika jak swina :D Bleeee

Toto jedlo vsak nie je hnusne sladke, nic sa nebojte.
Uz som v stave, ze udrzim noz v pravacke a samozrejme som nevydrzal, aby som aspon malicky, kratucky recept nenapisal :D.
Pri dnesnej zdravotnej prechadzke (medzi dvoma ally questmi) som si kupil kacaciu pecen. Z poloviny som spravil pomazanku a z druhej poloviny veceru :) .

Nepotrebujeme toho vela. Kacaciu pecen, jablka, majoran, cukor, olivovy olej, maslo, sol, cierne korenie.
Najprv si nalozime pecen na pol hodky, aby sme upravili jej chut.
Je tam olej, majoran a cierne korenie. Zamiesat, nechat odstat.
Jablka si pripravime tesne pred grilovanim aby nam nezhnedli. Nakrajam ich na cca 1cm hrube kusky.
Jemne posypem hnedym cukrom a prilozim kusok masla. Zapneme gril alebo rozduchame drevene uhlie.
Pecen som dal na alobal, chcel som vyrobit take pekne ploche kusky. Samozrejme, kto nevari pre vzhlad, moze aj bez :)

Hotove to bude cca naraz po 10 minutach. Cas odo mna samozrejme berte s rezervou. Nikdy to nemeriam poriadne :D Ale predpokladam, ze toto sa pokazit neda...
Vyberam najprv jablka a hned na vrch pecen, nech sa ihned spoja este za tepla.
Och vlastne sme pri tej sladkej romantike. Ajajaj :D
Dal som si ku tomu opecene bagety a hlavkovy salat s porkom a limetkovou zalievkou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára