nedeľa 1. apríla 2012

ChK VIII. - Horúci pes

Dnesny recept pochadza z Nemecka. Zle jazyky tvrdia, ze sa nazov odvolava na povodnu surovinu :DDD

Jedlo ma korene niekde v 13. storoci. Parok, ako taky, sa zacal pouzivat v 19. storoci. Nemecki emigranti ho priniesli do Ameriky, no a zvysok tohto pribehu uz poznate. V dnesnej dobe, len v Spojenych statoch sa podla statistik zozere 100 milionov kusov rocne!
Potrebujeme rozok, mlete maso, syr, cibulu, paradajku, salat, horcicu. Nemusite sa toho drzat, mozete pouzit majonezu, papriku, uhorky, co len chcete. Mlete maso si mozete odlozit do mraznicky vzdy, ked pripravujete hambac, cevab alebo ine taketo jedlo. Ja som pouzil prave z poslednej grilovacky.
Jeden hotdog som spravil z vareneho masa a druhy z peceneho. Aby sa maso nerozpadlo, naformoval som ho v sacku. Poriadne pritlacte, aby ste vytlacili vzduch z "parku".
Varil som to asi 10 minut. Ono akonahle zacne pustat stavu, viete ze to je hotove. Mozete samozrejme maso aj naparovat. Takto varene, alebo parene je to take stavnate mnam.
Z bagiet som pookrajoval boky z troch stran, aby boli ploche. Natrel som ich olivovym olejom, mozete pridat bylinky a opiect na grile alebo na panvici. Toto narezanie je len pre efekt a aby to pekne stalo na tanieri. Tiez aby sa viac plochy opieklo. Alebo co ja viem na co, dajte mi pokoj.
Ja som si vybral panvicu. Trochu sa mi chytili, ani ja niesom dokonaly :P Spolu s pecivom som upiekol aj druhy "parok".
Na jednu stranu syr na druhu horcica. Alebo to cele oblozite syrom a navrch date horcicu. Tu uz je to ozaj na vas.
Cibula a paradajky sa tiez pripravia. Pripadne ina zelenina. Do toho uz len nalozit maso a salat.
Neviem co viac sa da napisat k tak jednoduchemu jedlu. Len to, ze mne osobne viac chuti s varenym masom. A to, ze ani neviem ci tento recept patri sem, lebo nemoze existovat clovek, ktory by nezvladol pripravu psika.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára