sobota 31. marca 2012

ChK VII. - Zelené zo sliepky

Dalsi diel Chlapskej Kuchyne. Dnes rano si dame spenat :D Schvalne som nedal ani do nazvu, ani do fotky nemenovanu animovanu postavu, ktora mala za ulohu komercne spopularizovat potravinarsky omyl. Radsej dam napad, ako potesit samicku kuchynskym umenim aj postavou...

Je jasne, ze poriadny chlap sa spenatu ani nedotkne. Ak sa vsak zamyslim, co vsetko sme ochotni spravit pre druhe pohlavie, tak tato obeta je minimalna, vzhladom na vysledny efekt u polovicky.
Vylezieme teda z postele a nachystame : mlady spenat, vajicko, cesnak, sunku, parmezan, maslo, ocot, majonezu (moze byt aj nejaky taveny syr, alebo ak nemate nic, tak kvapku smotany), cierne korenie a sol. Kto neratal s tym, ze stravnicka ostane do rana, este zbehne do obchodu :D
Na horucej panvici prehrejeme sunku. Ako som uz pisal v minulych dieloch ChK, ak prstom potrete olejom sunku, nezrazi sa a bude chrumkava. Staci z jednej strany...
Medzitym dajte varit vodu. Uvidite preco, len aby sme sa potom nezdrziavali.
Pripecene chute zo sunky uvolnime zo dna kuskom masla.
Na horuce maslo nasypeme spenat. Len smelo riadnu hromadu. Zrazi sa to aj tak... Teraz uz robte bleskovo, aby sa uplne nestratil v panvici. Cele to je za 2 minuty hotove, mozno ani tolko ne.. Proste ma nesserte s casmi :D
Prihodime cesnak. Solit nebudem, lebo sa chystam pouzit parmezan. Cierne korenie ale mozeme namliet.
Lyzicka majonezy a trocha parmezanu. Cele to trva asi tak dlho, ako precitanie a pokukanie obrazkov. Fotak som pohadzoval kade-tade, aby sa mi to cele nezrazilo do pcka. Zamiesat a vyhodit z panvice na tanier.
Vajicka si uvarime len tak navolno. Voda vam uz dufam vrie, pridame lyzicku octa a osolime. Rozbijeme vajicko priamo do vriacej vody. Ja som pouzil pomocku - naberacku, nech sa nerozbubla cele.
Inak som mal stastie na krasny dvojity zltok. Varime 3 minuty na idealny stav, teda kremovy. Pokial Žena raci zltok natvrdo, nechame dlhsie o minutu. Skoda ze na tejto fotke nevidime nic, ale nejak som to tu musel prepojit :P
Uz len to nahadzat na tanier a nastruhat parmezan. Pecivo mozete opiect. Vajicko sa narezava pri servirovani pre efekt, ale v podstate to je fuk...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára