pondelok 29. augusta 2011

Úspešný import

Konecne sa podarilo ugrilovat čevabčiči, ktore som pripravoval este predvcerom :D Takze dalsia inspiracia Chorvatskom.
Čevab je pekny priklad toho, ako uspesne importovat narodne jedlo so zmenou nazvu. Ako aj ajvar, aj toto pochadza z turecka, bystrejsi uz uhadli, ze je to vlastne kebap.
Rozdiel je jedine v koreniach, na balkane pripravia klobasovu zmes a to upecu.

Mlete hovadzie, cibula, vajicko, cesnak, cervena paprika, chilli, sol cierne korenie, majoranka a na dochutenie parmezan. Ku grilovaniu rozmarin.
Hm co ku tomu napisat ? Cibulku nadrobno nasekat, cesnak roztlacit, rozklepnut vajicko a nasypat korenie. Ochutnavat a dochucovat podla individualnych poziadaviek. Ja zachadzam docela jemne s koreniami, aby som citil aj maso.
Poriadne zmiesat, nechat odstat aspon pol hodiny a vytvarovat. Ak sa stym chcete pohrat, tak spravte len velkost prstu. Ja som bol lenivy a uz kua hladny, takze su trochu vacsie :D
Mozte to spravit aj na panvici. Pri grilovani som zasypal rolky este rozmarinom, vraj neutralizuje zle spalene tuky. Vraj... Mne sa paci vona, ktoru uvolni :D Samozrejme aj dochuti grilovane jedla. 
Su upecene za 5-6 minut. Osobne na nich nastruham este parmezan na dochutenie. Servirujem s ajvarom a nasekanou cibulkou.

Toto bolo take jednoduche, az sa to hanbim zverejnit :D




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára