nedeľa 23. októbra 2011

ChK V. - Ingliš brékfest

Vajicko so slaninou , teda anglicke ranajky v mojom podani bez slaniny a so zeleninou :D Hmm je to este vobec inglis ?
Bol to narocny tyzden, dnes som rad, ze dokazem ako tak suvislo pisat, takze dostanete len jednoduchy recept :P . Ako inak v serii chlapskej kuchyne :)
Neviem co k receptu napisat nejak obsirnejsie. Prave anglicke ranajky nemusim, tato uprava sa da zniest aj bez ujmy. Tiez sa nemusite bat, ze skoncite s vahou ako oni :D
Pouzite nejake pecivo, serrano sunku (super to je aj s pancettou), vajicka, kelove listy, maslo, parmezan, sol a cierne korenie.
Miesto kelovych listov mozete uvarit aj spenatove, ale jedine cesrtve !
Hodime varit vajicka. Na idealny stav ich hadzeme do vriacej vody a nechame asi 6 minut varit. Pokial vajicka davate do studenej hned a az potom varite, tak stacia 4 miuty asi. Proste na "hnilicko" ... Spytajte sa pre istotu aj partnerky, pre ktoru pripravujete ranajky, ci to ma rada namakko, alebo natvrdo :DD Pre tento pripad ju skuste ukecat na makku variantu...
Listy povarime chvilku vo vriacej vode, len tolko, aby neboli priliz tvrde. Sakra toto rano same makke veci :D Toto sa babam pacit asi nebude...
Chladime ich v ladovej vode, aby zachovali peknu farbu. Estetickost nadovsetko :P Nechceme predsa servirovat odpudive hnede veci...
Samozrejme len schladime a hned vyberieme z vody.
Zo sunky pripravime chrumkavy doplnok. Na jednej strane som ich prstom decentne pomazal olivovym olejom a na horucej panvici upiekol dochrumkava. Preto ten olivovy olej, aby sa sunka nezrazila do neforemna. Tak deticky a teraz uz neostanete sproste :P
Este som zabudol nafotit, ale na tejto horucej panvici opecte pecivo do chrumkava. Dost dolezity krok :D

Z listov vykrojim tvrde jadra. Sakra sakra zas ide tvrde prec....
Pokial su velke pretrhnem ich na mensie. O o a teraz uz ani velkost...
Panvica je este tepla, tak do nej hodim kusok masla a kel. Posolim a nameliem cierne korenie. Prehriat a nechat vsiaknut maslo. Hned je aj hotovo, snazte sa nespalit listy prosim.
Na chrumkave pecivo polozime vajicko a prstom (no u inteligentov vidlickou) ho roztlacime, aby zltko sa roztieklo. Slaninu aranzujeme ako chceme.
Az jak som uz to cele rozhrabal mi napadlo, ze som zabudol na parmezan :D Takze len pekne nastruhat na vrch na doplnenie chuti.Vzhlad si domyslite...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára