sobota 5. novembra 2011

CHK VI. Zlodejske vrecko

Vola sa to vlastne zbojnicka kapsa, ale ani neviem preco mi tento nazov pasuje viac :D
Dalsi kus do chlapskej kuchyne...
Mozeme len tipovat, preco sa vola toto jedlo tak, ako sa vola. Predpokladam, ze zbojnici, co nakradli, to nahadzali dokopy a upiekli na ohni, kedze kuchtit nemali kde... Zahadou mi ostava, kde brali to priemyselne mnozstvo alobalu :D

Nerobil som tento recept asi 4-5 rokov, ale ako dalsi diel do ChK je idealny. Netreba nad tym maturovat, ani miesat, ani nic, len nahadzat a konzumovat... Dakujem Sonicke za pripomenutie :)
Ozaj co najdete. Zaklad je slanina, cibula, maso a zemiaky. Uz s tymto spravite vyborne vrecko. Ja som pridal cesnak, habanero (smrt), paradajku, papriku, cervenu papriku, tymian, rozmarin a sol s ciernym korenim...
Vsetko nakrajate na platky a maso trochu rozklepnete. Toto je jedina praca, ktoru vyzaduje dnesne jedlo. Ak to mate za sebou mozete otvorit sampus :D Blizime sa do finale :D
Na kus alobalu dame slaninu, aby sme nedopiekli maso zospodu. Tu musi ist cibula a pokial nechcete vrazedne stiplave daco, tak aj chilli. Ak by ste stiplave dali nad maso, alebo ku zemiakom, tak bude ho citit riadne. Pri horucej masti len decentna stiplavost a prijemna chut.
Navrstvime maso, ktore okorenime, solou, ciernym korenim a cervenou paprikou. Sem dame aj kusky cesnaku a tymian. Cesnak zas nedavajte tam, kde dostane priamy zasah ohnom.
Teraz zeleninku aby sme mali aj nejaku stavu. Bo nasucho to nem dobre... aspon toto hovorili kamosi v krcme...
Ostavaju uz len zemiaky, ktore zase osolime a posypeme rozmarinom. Bohuzial dnes len susenym. Zive kriky som ohlodal, ved posudte sami:
Ale aj susene dobre... Teraz uz len sikovne pobalit alobal, aby neunikala para pri peceni. Spravime vrecka...
Tutok nazorna ukazka, ako vidite, dokazem fotit aj bruchom :D hadajte cim som cvakol, ak mam rucicky tuuu :D
Pecte ich pri cca 200 stupnoch asi hodinu. Pokial chcete take pripecene zemiaky, na poslednych 15 minut prepichnite alobal. Ak chcete dochrumkava, tak uplne otvorte nakoniec. Ja som to nechal teraz cely cas nedotknute. Takto ostanu vsetky chute vo vnutri...
Mozete servirovat priamo v alobale, podla mna to takto vyzera stylovo...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára