sobota 26. novembra 2011

Vianočné jedlá - Sicília

Ked sa mi podari premoct jesennu unavu, dam par vianocnych receptov zo sveta. Ak vas uz nebavi vyprazany kapor, mozete zaexperimentovat.
Zacneme na Sicilii.
Toto hore je moj stromcek :D Fotka z minuleho roka, tento rok ani neviem ci bude ozdobeny, nakolko jedna strana uplne vyschla.
Kedze ste ma ukecali na dalsi recept, tak som zmenil dnesne plany na ravioli so spenatom na Sicilske vianocne ravioli. Ono to nie je ziadny zazrak, len sa cestoviny nevaria ale frituju :D
Amici samozrejme recept pozmenili, najcastejsie tieto ravioli najdete v restike obalovane vo vajicku a struhanke a vyprazene v oleji. Takto budu ale velmi tazke podla mna.
Vyfotil som len suroviny na plnku. Cesto najdete tu a paradajkovu omacku napr. tu .
Spenat, cesnak, ricotta (ak nezozeniete, moze byt nejaky kremovy tvaroh), parmezan, oregano, olivovy olej, sol a cierne korenie.

S cesnakom opatrne ! Na malom plameni na panenskom olivovom oleji zohrejeme, aby pustil chut a vonu.
Nebojte sa mnozstva spenatu, zrazi sa... Chvilu premiesame na horucom oleji a uz je aj hotovy.
Natahujem to, aby som to neodbil dvoma odkazmi a troma fotkami :D Takze spenat nasekame...
Nastruhame parmezan a nasekame oregano.
Vsetko vymiesame s ricottou. Dosolime a namelieme cierne korenie podla chuti. Ani nepisem, aby ste ochutnavali, po tolkom hucani si to dufam pamatate...
Fotka, len aby ste videli, ze nie vsetko si robim rucne, obcas mam aj pomocky :P
Ravioli klasicky naplnim a tvarujem ako sa mi chce..
Nahadzeme do horuceho oleja a prazime pekne dozlatova. Ak ste pouzili na cesto vino podla mojho receptu, tak bude krasne voniat pri odparovani ...
Uz su aj hotove. Davajte ich na kuchnsku papierovu utierku, aby nekvapkali od oleja.
Este nieco, aby to nebolo len take suche...
Dnes som na oleji, kde sa pripravoval spenat podusil por, paradajku a polial som balzamikom, trochou vody, zredukoval, dokorenil oreganom a solou. Nakoniec som dal kocku masla, len kvoli kremovosti...
Vesele Sicilske vianoce :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára