nedeľa 27. novembra 2011

Vianočné jedlá - anglánske

Rolnicky , rolnicky, kto vam dal ten hlas....
Recept z anglicka, aj ked v podstate oni ho neberu ako vianocny :D
V anglicku zeru na vianoce skor telacie s univerzalnou hnedou omackou a pecene zemiaky. Na niektorych miestach aj v celku pecenu morku. Tento recept neviem na aku prilezitost pripravuju, pre nas ale bude vianocny, lebo je tam ryba a paci sa mi ako slavnostne jedlo :)

Mame listkove cesto, rybu, por, vajicko, olej, sol a cierne korenie. Nemusite si ani notbuk davat do kuchyne, da sa to zapamatat aj na jedno precitanie :D
Por trocha podusim na olivovom oleji a pridam nakorenene ryby. V povodnom recepte sa pouzivaju len ryby samotne, ale podla mna je to tak suche ako talpa... S porkom to ostane stavnate, teda pokial to nerozpeciete na koks...
Hned ako ryba zmakne, vareskou roztlacim a zamiesam vsetko dokopy. Len tak decentne, nemusite to zas mixovat. Panvicu dajte na balkon, aby zmes vychladla. Ako poznamenala kolegyna, toto som mal hned napisat, lebo sa jej rozmocilo cesto. Mno ale ja som myslel ze to je logicke ze nepcham horuce veci na cesto...
Cesto rozvalkam a vykrojim rybycky :D Pouzil som papierovu sablonu, lebo nemam socharske vlohy. Takto to ide aj rychlejsie...
Nalozim zmes na cesto, na okrajoch necham volne miesto, ktore natriem rozslahanym vajickom.
Prikryjem druhym kuskom, ktory narezem nozom tak aby som naznacil supiny a taaak. Alebo aky vzor len chcete... Ako oko som pouzil cele cierne korenie :D
Cele to potriem vajickom kvoli farbe. Supnite do rury tak na 180 stupnov a pecte nez nebude mat krasnu zlatu farbu. Asi takto :
Serviroval som to s rukkolou a sladkou chilli omackou.



Hou, hou , houuuu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára