utorok 23. augusta 2011

Dobro došli

Ako ste si vsimli, cez dovolenku som zanedbaval blog. Skusim to napravit a spravim recepty, na ktore som nacerpal inspiraciu po cestach.
Cesta po chorvatsku bola fajn. Skusim zhrnut heslovito : jacmen v oku, rozrezana noha, odrety chrbat, seknute rameno, nekonecne zapchy na cestach. Ozaj a uzasna opica vdaka partii z LM :D Tymto ich pozdravujem...
Vdaka chaosu v rezervacii ubytka som bol nuteny vytiahnut z kufra auta gril a kuchtit na balkone. Pouzival som miestne suroviny a napady.
Tu je teda prvy recept. Nazvyte ho ako chcete...

Prsut (doma som uz pouzil serrano sunku), pazsky syr (tu origos, ale dobry aj parmezan), cuketa, paprika, cibula, cierne korenie a rozmarin. Povodne som pouzil aj paradajku, ale nemal som teraz doma. Pridajte ju, bolo to stavnatejsie.
Cuketu, papriku a cibulu nakrajame na rovnako velke kusy. Tie zatocime do sunky.
Teraz uz len vyrobime tolko roliek, pre kolko osob varime. Na jednu osobu cca 3-4. Napichol som to na spajle, aby sa stym lepsie manipulovalo.
Uz teraz to vyzera uzasne, ale pokracujeme...
Na rolky namelieme cierne korenie a pokvapkame olivovym olejom. Nachystame prilohu, teraz u mna uz klasicke crostini. Listk oregana a olivovy olej na bagetu a sup na gril.
Este posypat rozmarinom a mozeme piect. Nespalit ! Hned ako zelenina pusti stavu je to hotove.
Este nastruhat parmezan. Predpokladam ze pazsky syr tak lahko nezozeniete. Ak mate moznost tak smelo kupte hoc aj kilo-dva. Neskazi sa ani rok a na dochutenie je uzasne. Pouzit ho mozete do kazdeho jedla kde je vyzadovany parmezan.

Samozrejme servirujeme s chorvatskym pivom, pripadne aj s rakijou.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára