pondelok 9. septembra 2013

Sušenôčka na žurôčku

Klasicke babske pyzamove party sa nezaobide bez sladkosti. Po tom pridu na rad zabavky, ako vankusova bitka v spodnom pradle a dalsie veci... Aspon teda podla mna :D Dnes recept na takuto sladkost, ktory som mohol zaradit aj do ChK kvoli jednoduchosti a hlavne kvoli dojmu na cice...
 
Tak si predstavme situaciu... cica pride za pol hodky, nastroje mate naleste... ehm nachystane. Spravili ste sice prazenicu, ale predpokladate, ze vela uspechov tym nezozbierate. Tutok riesenie !
Masloveeee susienkyyyyy
Orgazmus v jednoduchosti... ta chut! Proste neprestanete ani vy to chrumat. Dovtedy ani nepomyslite na naradia nez neurvete posledny kus spred nosa svojej vyvolenej :D
A v pripade babskej zurky proste zacne boj o zakusky, vidim uchichtane babenky v spodnom pradle, ako sa natahuju o kusky susienky a pri tom sa zamazavaju dzemom... aaach 
Muka, maslo, cukor. Toto nezabudnete, ako ja, ked som s usmevom profika napiekol susienky a po ochutnani som zistil, ze som zabudol cukor :D Chut a konzistencia pripominala zatuhnuty cement :D Ale hrdinsky som to zral ! Fuj...
4:2:1 to su pomery cca, ja to robievam z trochu viac masla. Lepsie sa mi stym robi potom, ked to tak klze :D Sak co budem hovorit... Na jeden plech 200g hladkej muky, 125g masla ( pre chlapov: to je to male balenie) a 50g cukru. Tu s hnedym cukrom, takto to bude take chrumkave, pokial spravite s bielym, bude to take ako cajove susienky.
Fotka, neviem na co dobra, ale vyplnim recept aspon, aby to vyzeralo, ze som sa aj namakal. Pekne rukou to rozpracujte, akonahle sa zahreje maslo od trenia (:P) pojde to lahucko.
Teraz to zvyknem dat do chladnicky na chvilu aby to stuhlo. Baby, tento recept na tuhnutie plati iba na cesto !!
A valkame a rovname kraje a valkame... Preto pisem o trhani krajov, lebo to nebude take pekne pruzne, ako klasicke cesto. Aj na fotke vidiet, ako som to neustale prstami zarovnaval.Na hrubku asi 3mm cca, ale je to asi jedno. Ako sa zadari a hotovo.
Faakt som sa snazil, aby to bolo rovnomerne :D
Pekne naplnit plech, nedavajte to moc natesno lebo sa zlepia. Zo zvyskov mozete vyformovat uniformizovany znak telesneho organu. Natrete dzemom, vkusne servirujete a cica sama skoci do put :D
Po asi 6 minutach na 180 stupnoch vytiahnut posypat cukrom a strcit s5 na dalsie 2-3 minuty.
Potrebujeme takyto karamel na vrchu. Da sa pouzit aj vanilkovy, alebo skoricovy cukor. Hlavne, aby nemala alergiu ani na jednu prichut :D Jaj ozaj a nemylit si, ktora ktoru nema rada :D
Domaci dzem, po troche naberat a romantika sa moze zacat... sviiih...







1 komentár: