štvrtok 19. septembra 2013

ChK XII. - Vyžehlené

Takto daleko pred vyplatou, ked uz mam hlboko do vrecka, zvyknem zuzitkovat zvysky z chladnicky. Predvcerom, pocuvajuc Juniora a Marcela mi napadol internatny recept, idealny presne na taketo casy :D Jednoduchostou aj obsahom jednoznacne patri do serie "chlapska kuchyna"...
 

Kto uz raz hladoval na internate vie, ze varit sa da z hoccoho a na hoccom.
Naozaj si nepamatam, kto to vymyslel a prvy raz aplikoval, ani historiu pokrmu.  Napad prisiel asi hned potom, ako sme sa rozhodli, ze nepouzijeme parkety v izbe na zalozenie ohniska. Kazdopadne aj to by bola zaujimava skusenost, vzhladom na zvlastny buket horiaceho laku. Inak po hriankach na indulone a dalsich lahodkach asi nic zvlastne. Raz porozpravam ako sme piekli na liehu hranolky a pred dopecenim som vybuchol a trochu horel :D Toto mi zas napadlo z indulony, pretoze som si natieral kxicht este mesiac po incidente.
Tam sme nemali taketo zehlicky, tato ma aj oznacenie freestyle, teda ho dnes pouzijem podla toho :D
Suchy chlieb, kusok slaniny, cibula a zehlicka. Mal som este jednu papriku, ktoru zvyknem tiez pouzivat, ale bola zhnita, tak letela. Taktiez paradajka... Co uz :(
Vitaminmi nesetrim. Dnes nikoho necakam a sam sebe nevadim po cibuli :D Normalne este pridavam papriku, je uzasna takto. Mohol som hodit aj fotku chladnicky, ale nechcem aby mama panikarila :D "Naozaj nehladujem" - toto je odkaz pre nu :D
Joj krasne prerastana. A dietna ! Naozaj. Kazde jedlo je dietne, pokial ztoho nezozeries tonu ty prasa :P
Alobal dvojmo a zehlicka na maximum. Trva to len par minut, treba obcas kuknut ako vyzera slanina. Neklamny znak upecenia je, az sa zacne odlepovat od alobalu. Kazdy si zvoli stupen chrumkavosti podla chuti.
Mozete vyskusat teraz hned :D naozaj je to velmi chutne.





1 komentár: