nedeľa 19. februára 2012

Kôrovec stryka Sama

Dam jeden amicky recept, obcas aj tam sa najdu dobre veci :D Len im na ne nesahajte, lebo schytate vojensku pomoc.

Sklada sa vlastne z anglickej krabiej placky, ktora sa robila zo zvyskov, zo spanielskej salsy a zo sladkych zemiakov povodnych obyvatelov. Ako vsetky jedla v amerike je to teda miesanica roznych jedal a chuti.
Krabie maso som v nedelu rano v zamkoch nezohnal, ja som sa spokojil aj s krabimi tycinkami, teda s takou nahradou. Mozete vsak pouzit obyc rybacie.

Su rozne kombinacie surovin, ktore sa pouzivaju, takze nereklamujte, pokial nieco sa vam nezda. Toto je moj recept, moj, moj nedam :P
Krabie maso (alebo nejaka nahrada), cibula, mrkva, cesnak, vajicko, struhanka, petrzlenova vnat (povodne koriander, ale plati ako pri mase, proste ked neni, tak neni :P). sol, cierne korenie.
Takto krasne nadrobno som nasekal zeleninu a na horucom oleji som ich trocha orestoval. Da sa aj za surova ich tam dat, ale mne vadi vo fasirkach, ked kusnem a chrume to tam.
Pridal som cierne korenie a sol. Necham par minut zmaknut hlavne mrkvu.
Medzitym mozete nasekat nadrobno maso, da sa to aj cele pomliet, takto vsak bude mat fasirka peknu strukturu. Pokial pouzijete suroveho kraba,  musite ho najprv predvarit. Tiez rybu, staci prihodit k zelenine, ktora sa restuje na chvilku.
Tu uz mam vsetko pohromade. Aj petrzlenovu vnat, neviem nakolko je vidiet. Nasypal som struhanku a dal vajicko. Po chvilke som zistil ze jedno nestaci :D Podla mnozstva teda pridavajte vajicko a struhanku. Ked uz citite v ruke ze to drzi pokope, je to ok. Hmat je velmi dolezity aj v kuchyni :D
Vyformoval som male placky a este raz som ich pred pecenim obratil v struhanke.
Tu uz sa pecu. Staci jemne dozlatova, vlastne aj tak je vsetko uz uvarene.
Mi napadlo ze som mohol zacat pisat so zemiakmi, lebo tie sa pripravuju najdhlsie a aj ja som snimi zacal.
Sladke zemiaky uvarime v osolenej vode. Nemusite uplne dovarit, budeme ho este piect.
Nasekat, osolit, posypat mletou cervenou paprikou. Pokvapkat olejom, zamiesat.
V rure dopiect do chrumkava. Priloha hotova. Teraz uz len nieco fajne ostre :D
Salsu som uz tu popisal, takze len v kratkosti.
Este tu chyba jalapeno (alebo ine chilli). Teraz som to vsetko sekal manualne, chcel som sa stym trochu vyhrat a hlavne potrebujem rozhybat svalovku este z piatku :D
Tu je vlastne aj jalapeno, ako som to krajal.
Myslim, ze je hotovo. Zavan leta :)

 Skoro som zabudol. Vola sa to crab cake, teda krabi kolac a najdete ho na celom vychodnom pobrezi. Jasne, ze nie vsade so salsou :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára