pondelok 4. júna 2012

Opíchane jedlo

Jablkovy kolac to nebude, skor uvaha nad dianim vo svete a jeden z vlastnych receptov. Pre zachovanie dusevneho pokoja nedoporucujem citat zenam :D

Rozmyslam nad novym pojmom co ste nam mile feministky pridelili. Vraj gastrosexual, no pekne... Po tom ako ste stvorili metrosov, svojimi nechutnymi poziadavkami, ktore musia iritovat kazdeho normalneho chlapa, sa pustate do toho co ostalo. Cudujete sa, ze po stvoreni mutantov v ruzovych koselach s vytrhanym obocim a hladko depilovanou ritou, sa tito jedinci hraju radsej vzajomne s pipikmi, nez s vasimi pisulkami. Tak ste zacali zas plakat, ze ach ozajstni chlapi uz neexistuju. Samozrejme len medzi styrmi stenami, navonok ste predsa silne a sebavedome feministky, pionierky nadvlady zien. Nakolko moderna zena odmieta sa zodriet za platnou, sme museli zacat varit my. A hla, dalsi ciel. Pravdaze nic ine nechceme varenim, len vas cim skor dostat do postele (jasne kks uz len vas...)
Zodpovedne mozem vyhlasit mile feministky a redaktorky zenskych casopisov: My gastrosexualovia, ako nas volate, vam odkazujeme: NASRAT a pojebte sa uhorkou...

Mile normalne zenske zeny, vas samozrejme milujem a velmi rad vam navarim :) A kludne vas opicham aj bez jedla, cisto z lasky. Take to je jednoduche. Tak zahodte frustracie a budte normalne. A nechajte nas byt chlapmi. Proste obcas sa nam nechce holit ani umyvat, obcas robime nepochopitelne veci, mame radi smradlave krcmy, spareme sa v nose a skrabeme sa na roznych castiach tela. Toto je pre nas normalne a nemente nas, predsa nas aj tak zboznujete v tejto prapovodnej forme. Ta ne ?

Takze konecne recept s odporucanim Zelky :-*
Zvysky z chladnicky :D trocha pesta z nedelnych cestovin, kusok morcacieho, zo sobotnej grilovacky a balicek serrana, cierne korenie a sol. Na obrazku je aj parmezan, ale ten som nakoniec nepouzil, uz sa mi to tam nehodilo. Vlastne ani nedalo moc rozmyslania co ztoho spravim.
Maso som rozrezal a otvoril, snazil som sa rozklepat na obdlznik.
Na potravinarsku foliu som rozlozil serrano v sirke, ako sa podarilo maso spracovat. Namlel som cierne korenie a polozil na vrch maso.
Rozotrel som pesto nejak od oka rovnomerne. Olej, ktory vyskoci hore z odlezaneho pesta zlejte, nech je to suchsie, aby nevytieklo. Pokial robite pesto cisto na tento ucel, dajte menj oleja. Recept najdete niekde v minulom roku... pohladajte, dnes nepomozem, toto mate ovladat aj o polnoci pri zemetraseni.
Takze folia sluzi na toto :D zarolovat, jemne vytlacit vzduch, aby to drzalo tvar. Pokial mate cas, hodte to cele vychladit, lahsie sa to bude krajat. Ozaj, ako pozeram svoje ruky mi napadlo : Ulohou chlapa v rodine je byt chlpaty :D
Aperitiv je dolezity pre travenie :D ( Pijte zodpovedne od 18 rokov :D )
Je to dobre aj pre to, ze utlmuje chutove bunky, teda ak nemate istotu, ze to bude dobre, da sa zachranit vela veci chlastom :D
Teraz som to teda opichal vsetko...
Musim davat pekne fotky mojho noveho grilu, aj ked, Ati... mohol si dat aj vacsiu zlavu :P Kedze si na mne chcel sproste zarabat, tak nenapisem ze to je Catler GR 8010.
Neustale treba kontrolovat v akom stave sa nachadza jedlo. Parmezan v peste dokaze zhorknut raz, dva. Takymto kontaktnym grilom to bude za 5 minut hotove. Na klasickom to bude na dlhsie podla teploty.
Ak chcete grilovat zemiaky, trochu ich predvarte. Zeleninovy salat je jednoduchy grecky s kozim syrom. Vsetko zvysky z chladnicky a predsa to bola chutova orgia...















...to vam ozaj nestacilo volebne pravo?...







5 komentárov:

  1. blba otazka blondinky, co si spravil s tou vouliou vnutry? :X :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. predpokladam ze si mala na mysli foliu, ta je tam len na to aby sa pri rolovani to cele nerozprclo, takze tu som zahodil... viem niesom ekologicky :(
    proste za tu foliu to obracas a rolujes ale tak aby ostala vonku, len pretocis das vychladit a potom foliu das prec. si to predstav ako velky cukrik zabaleny, neviem ako to vysvetlit inak, hlavne to nezaroluj aj s foliou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten úvod je naozaj veľmi zaujímavý. Dobré poučenie. Aj keď nie som blondína.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. addelaide si asi myslela ze si ju tam zabalil do tej rolky :))) nevadi, kazdy raz zacina :) tieto zvysky musia chutit genialne!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jj to som pochopil ze tak myslela, len som nevedel ako vysvetlit ze to tam nebolo :D ach jaj , som sa vypisal a teraz uz som nezrozumitelny :D nabuduce natocim video ak sa mi nebude zdat nieco dostatocne jasne :D

    OdpovedaťOdstrániť