pondelok 8. apríla 2013

Je to ňok ?

No neviem ako to nazvat, su to noky alebo nudle ? Kde ako, ale urcite to nebudu knedliky. Vysvetlenie tu:


Kazdopadne je to asi talianske jedlo. Pravda, v dnesnej dobe si clovek nemoze byt s nicim isty. Doba je zla, nemozeme verit nikomu. Pre taketo pripady treba spehovat, sledovat, sliedit do zblbnutia. Ved je to asi normalne nie? Alebo sa to stava normalnym kvoli technologiam ? Clovek je tvor zvedavy, ako sa hovori, toto by bolo vyvrcholenie, alebo nas cakaju este horsie veci ? Kedysi stacilo nacumovat cez nezatiahnute zavesy a prikladat pohar na stenu. Teraz uz nestaci ani keylogger v kompe, cerv v telefone, kamera priamo v obyvacke. Dovera je prec, kazdy sleduje kazdeho. Ale asi to je takto dobre, media nam serviruju trend nedovery, nikto si ju nezasluzi. Ale ozaj ze nie.


Seriem na to, podme radsej varit...

Hladka muka - 200g, ricotta - 200g, 3 zltka na cesto. Ako omacku si dajte co vam chutna, ja som spravil len jednoduchu paradajkovu z cesnaku, paradajok, bazalky.
Zltka som vymiesal s ricottou, trochu som aj osolil.
Pridal som muku a vymiesal na cesto, tu sa do toho musite uz opriet rukami.
Naprd su fotky, lebo mi nejak prestal blesk komunikovat s fotakom a toto je vysledok interneho blesku. Ozaj naprd biela...
Az sa vam to paci konzistencne, nechajte chvilu odstat, najlepsie asi v chladnicke, aby sa potom lahsie robilo s cestom.
Naroloval som taketo slize, trochu som ich roztlacil na plocho a narezal nozom. Nezabudnite vsetko poriadne pomucit, aby sa nezlepili. Samozrejmost je cierne tricko, cierne teplaky a stopy po muceni vsade :D
Takto vyzeraju tvarohove noky, medzitym by vam mala uz vriet voda.
Staci chvilka, akonahle vyplavu na povrch su hotove. Pre istotu ale ochutnajte, aby boli naozaj dovarene.
K omacke ani neviem co napisat. Olivovy olej, vela cesnaku, paradajky, kvapka balzamika, bazalka za hrst, prevarit a dokorenit. Zakladna omacka, pouzivam ju na cestoviny vsetkych druhov, ale moze byt aj ku masu.
Pekne som to nalozil do krabice, dufam ze kolegovia pochutnaju na obede :D
Tak asi chutnalo, nestihol som ani fotku spravit a uz to zmizlo...







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára