streda 8. augusta 2012

A zase zvyšky z chladničky

Velmi casto varim ztoho, co aktualne najdem v chladnicke. To ste si asi uz vsimli :D Kebyze zacnem kombinovat aj chlast, ktory tam drzim, vznikne nekonecne mnozstvo kombinacii. Dnes ale ziadne omamne latky, len plnena cuketa.


Viem, odmlcal som sa na dost dlhu dobu. Nevedel som sa vsak rozhodnut, ako dalej s blogom a pravdu povediac, ani som nemal chut pisat. To viete... okolnosti :D Takze vysledok je po vasich poznamkach taky, ze                                                                                                              , no a takto bude do buducna :D Budem sa tohto konceptu pevne drzat :P

Leto mi vzdy skracuje moj virtualny zivot a tunuje realny. Je teplo, kratke sukne, chladene napoje, vsetko chutna akosi intenzivnejsie. Striedaju sa zurky v prirode, gulase, opekacky, pivkovanie na terasach, kupanie sa v roznych tekutinach a dovolenky samozrejme. Co to ma spolocne s varenim ? Len tolko, ze sa snazim varit kratke recepty a nezavadzat si fotakom :D V podstate som malo aktivny a hovno robim.
Toto jedlo nie je ziadna novinka, spravil som si to ale podla seba. A do buducna komu sa to nepaci, ze menim tradicne recepty, tak : Pardón, do piče.
Nejake poriadne kusy cukety, maso (krkovicka akurat), cesnak, mrkva, ryza (carnaroli - rizotova najlepsie), vyvar (to je ta zmrznuta kocka :D), oregano, tymian, vyrazny syr (parmezan), sol a cierne korenie. Ozaj este olej. A este aj chilli som dal, ktore nie je na fotke.
 Ryzu uvarim vo vyvare riedenom vodou, nech chytne chut. Pokial sa nedrzite mojich rad a nemate zamrazeny vyvar, tak do vody hodte nejake korenia a bylinky. Ak ani to aspon osolte vodu :D
Maso pomliet, mrkvu a cesnak nasekat nadrobno. Bylinky mozete tiez, aby ste stihali.
Toto milujem. Rozpaleny olivovy olej a vtom cesnak a chilli. Och ta vona, tak ta sa teda neda popisat, raz onuchate a stanete sa zavislakmi, ako ja. Myslim akoze nielen na alkohole.
Mrkvu kratko orestovat a potom pridat maso s polovinou byliniek. Osolit, okorenit. Miesat, aby sa to nezlepilo do hrudiek.
Medzitym som druhu polku byliniek zamiesal do uvarenej ryze. Preto davam rizotovu ryzu, riadne nasiaknutu vyvarom, aby po peceni to nechrumkalo cele pod zubami. Cukety odsemenit :-O
Pridal som este vajicko, aby sa to viac lepilo. Nemusi byt, ale nepokazite stym nic. Zamiesat, ochutnat, dokorenit.
Cukety naolejovat a trochu okorenit. Ta krajna je preto tak zarezana, aby stala pekne rovne, az ju otocim. Aj z druhej strany natriet olejom.
Teraz to tam treba pekne narvat vsetko. Kopcovito ! Pokial na mna niekto cumi, tak lyzickou ako enteligent, ak nemam v blizkosti nikoho, tak rukami, klasika.
Peciem na ehm nejak 170 stupnov tak pol hodiny. Asi... Nemam sajnu, proste to uvidite a ked do toho pichnete, tak cuketa musi byt makka. Cumte a pichajte :P
Az sa vam to pozdava nastruhajte na vrch syr. Dal som parmazan, musim ho niekde minut, uz som doplnil zasoby pazskeho syru, tak taliani idu bokom na pol roka minimalne :D

Viem, viem nezeriete cuketu, zda sa vam to cudne piect uhorku. Neva, viac ostane nam vsezravcom :PPPPP







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára